lørdag 12. oktober 2013

uke 41

Hei. 
Praksis dagene denne uken har vært veldig greie.
Jeg får ett ark hvor det står hva jeg skal gjøre og når av lærerne i første klasse. Da er det veldig enkelt og vite hvor du skal være. Det setter jeg stor pris på at jeg har fått!

Jeg har vært assistent i første klasse i timene, men jeg har også være med å hatt gym med dem. Det har vært morsomt. De har mange morsomme leker, som går på motorisk utvikling. Jeg har selv hatt noen av lekene når jeg gikk i 1.klasse selv, bare de har de på engelsk. Det syntes jeg er veldig lurt, da lærer de engelsk samtidig som de har det morsomt.

Jeg liker godt å være på SFO.
Denne uken i SFO, har vi vært mye ute og lekt. Tiden går så fort når jeg er her, fordi jeg leker med barna og syntes det selv er ganske morsomt. 1klasse barn er veldig kreative når de skal leke. Bruker blader som penger, og lager ofte kiosker og restauranter, som jeg får komme og spise på.


Noen har også laget armbånd, grunnen til at det er noen er fordi det kan bli veldig kaos når alle 1.klassingene er på ett sted. Det var morsomt å være med på å lage armbånd, var til å med en som lagde ett til meg. Da blir jeg kjempe glad.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar